РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000396703<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Звягінцева О. Б. 
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія / О. Б. Звягінцева, Е. М. Забарна; Одес. нац. політехн. ун-т. - О. : Фенікс, 2013. - 274, [1] c. - Бібліогр.: с. 262-[275] - укp.

Висвітлено сутність і значення теорії та практики маркетингу, простежено їх становлення та розвиток в Україні. Розкрито теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом на підприємствах. Розглянуто механізм формування маркетингової товарної політики на підприємстві, класифікацію товарів як його атрибут. З'ясовано сутність та значення інноваційного маркетингу. Показано традиційний та альтернативний способи створення новинок, специфіку використання нового маркетингу. Проаналізовано принципи, форми та методи стимулювання інноваційної діяльності. Висвітлено концептуальні засади соціально-економічного розвитку з урахуванням сучасних економічних укладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1 + У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772156 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського