Шпарик О. Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція / О. Шпарик // Іст.-пед. альм.. - 2011. - Вип. 1. - С. 38-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Проаналізовано специфіку джерельної бази педагогічної спадщини видатного китайського мислителя Конфуція. Виділено основні групи джерел та охарактеризовано їх. Розглянуто основні етапи вивчення китайських джерел за межами Китаю.
Шифр НБУВ: Ж73206Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"