Шевченко С. Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920 - 1932-х рр. початку ХХ ст. / С. Шевченко // Іст.-пед. альм.. - 2011. - Вип. 1. - С. 81-86. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Проаналізовано розвиток єврейської освіти. Висвітлено особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей у 1920 - 1932-х рр. Встановлено основні досягнення єврейського освітнього простору в Україні. З’ясовано, що у другій половині 1930-х років уніфікація освітнього простору спровокувала відтік учнів з єврейських шкіл, а згодом – і їх закриття чи плавний перехід у радянські школи.
Шифр НБУВ: Ж73206Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"