Тверезовська Н. Т. Інформаційно-освітнє середовище навчання: історія виникнення, класифікація та функції / Н. Т. Тверезовська, Д. Ю. Касаткін // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 190-196. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено сутність, принципи та підходи до визначення поняття «інформаційно-освітнє середовище». Здійснено класифікацію середовища за різними ознаками: мірою глобальності, видом існування, типом управління, напрямом суспільно-значущих завдань тощо. У контексті дослідження показано місце інформаційного простору в сукупності інформаційних середовищ і місце людини в ньому. Исследована сущность, принципы и подходы к определению понятия «информационно-образовательная среда». Осуществлена классификация среды по различным признакам: степени глобальности, видом существования, типом управления, направлением общественно-значимых задач и т. д. В контексте данного исследования показано место информационного пространства в совокупности информационных сред и месте человека в нем. It is investigated the nature, principles and approaches to the definition of "information-educational environment". Performed classification environment on different grounds, namely the degree of globality, the existence of views, the type of management; direction of socially important problems, etc. In the context of this study show the position information area in the aggregate information environments and man’s place in it. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|