Приступа В. В. Використання кейс-методу у формуванні економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку / В. В. Приступа // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 307-312. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто питання формування економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку у процесі фахової підготовки. Визначено принципи функціонування кейс-методу та подано технологію його реалізації в навчальному процесі. Викладено план підготовки викладачем кейсу та основні етапи опрацювання студентами проблемної ситуації. Рассмотрена проблема формирования экономической компетентности будущих инженеров радиосвязи в процессе профессиональной подготовки. Определены принципы функционирования кейс-метода и дана технология его реализации в учебном процессе. Изложен план подготовки преподавателем кейса и основные этапы проработки студентами проблемной ситуации. The article is dedicated to the crucial issue of future radio-engineers’ economic competence forming in the educational process. Case-method proved to be one of the most suitable didactic methods for economic competency forming. The principle of case-method functioning are defined and the technology of implementing the case-method into the studying process is given. The plan of teacher’s preparation of case and the main stages of students’ problem situation analysis are proposed. Індекс рубрикатора НБУВ: З884 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|