Смолянюк Н. М. Роль і значення природничих з’їздів у організації шкільного природознавства у початковій школі (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Смолянюк, Т. М. Собченко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 38. - С. 205-211. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проаналізовано архівні матеріали другої половини ХІХ ст. та педагогічні джерела, у яких висвітлено роль і значення природничих з’їздів в організації шкільного природознавства у початковій школі. Узагальнено роль і значення природничих з’їздів, де питання навчання й виховання молоді стали «питанням життя», набули політичного значення, об’єднали кращих вітчизняних педагогів, які вимагали загальнолюдського виховання, боролись за введення природничої освіти у школи, тому необхідність вивчення природи учнями ставала загальновизнаною. Проанализированы архивные материалы второй половины XIX в. и педагогические источники, в которых отображены роль и значение естественнонаучных съездов в организации школьного природоведения в начальной школе. Обобщены роль и значение естественнонаучных съездов, где вопросы обучения и воспитания молодежи стали «вопросом жизни», приобрели политическое значение, объединили лучших отечественных педагогов, которые требовали общечеловеческого воспитания, боролись за введение естественного образования в школе, поэтому необходимость изучения природы учениками становилась общепризнанной. Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|