Штефан Л. В. Формування спрямованості на інноваційну діяльність як складову інноваційної культури майбутнього інженера-педагога / Л. В. Штефан // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 39. - С. 22-29. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Обгрунтовано наукові підходи щодо формування спрямованості на інноваційну діяльність майбутніх інженерів-педагогів як дієвого каналу впливу на якість інноваційної культури. Запропоновано застосування теорії поля К. Левіна для пояснення цього процесу,що дозволило визнати цей процес складним і таким, що не завершується строком навчання у ВНЗ, а має свою умовну завершеність, визначається певними критеріями і є базою для подальшого самовизначення за умов професійної діяльності. Обоснованы научные подходы по формированию направленности на инновационную деятельность будущих инженеров-педагогов как действующего канала влияния на качество инновационной культуры. Предложено применение теории поля К. Левина для пояснения этого процесса, что позволило признать его сложными и таким, что не заканчивается сроком обучения в ВУЗ, а имеет свою условную завершенность, определенные критерии и является базою для дальнейшего самоопределения в условиях профессиональной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.2 с8 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|