Подберезський М. К. Специфічні особливості педагогічних взаємодій в умовах вищих навчальних закладів / М. К. Подберезський // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 40. - С. 3-12. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Наведено трактування поняття «педагогічна взаємодія», суть якої полягає в навчанні студента самостійно організовувати власний процес пізнання й соціалізації. Виділено чотири основні сфери взаємодій: мега-, мета-, мезо- та мікросфера; показано відмінність їх за змістом і формою. Науково обгрунтовано види педагогічної взаємодії та ії специфічні особливості. Приведена трактовка понятия «педагогическое взаимодействие», сущность которой состоит в обучении студента самостоятельно организовывать собственный процесс познания и социализации. Выделено четыре основные сферы взаимодействия: мега-, мета-, мезо- и микросфера; показано отличие их по содержанию и форме. Научно обоснованы виды педагогического взаимодействия, ее специфические особенности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|