Шустваль С. М. Формування пізнавального інтересу школярів початкової школи в педагогічній спадщині Г. І. Ващенка / С. М. Шустваль // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 40. - С. 165-169. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Вивчено педагогічну спадщину Г. І. Ващенка і висвітлено його значний внесок у розробку питань навчання та виховання пізнавального інтересу у школярів початкової школи. Г. І. Ващенко вважав, що ефективність процесу навчання визначає ступінь сформованості та розвитку у школярів особливого світогляду, пізнавального інтересу, а для досягнення формування пізнавального інтересу використовувати всі засоби навчальної діяльності школярів на уроці. Изучено педагогическое наследие Г. И. Ващенко и освещен его значительный вклад в разработку вопросов обучения и воспитания познавательного интереса у школьников начальной школы. Г.И. Ващенко считал, что эффективность процесса обучения определяет степень формирования и развития у школьников особого мировоззрения, познавательного интереса и отношения к учебе, а для достижения формирования познавательного интереса необходимо использовать все способы учебной деятельности школьников на уроке. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч421.221.223.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|