Порохня Л. А. Вплив суб’єкт-суб’єктної взаємодії як педагогічна умова формування готовності майбутнього вчителя / Л. А. Порохня // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 40. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Теоретично проаналізовано суб’єкт-суб’єктну взаємодію як психолого-педагогічну категорію, досліджено вплив такої взаємодії на формування готовності майбутнього вчителя. Розкрито особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії за умов навчально-виховного процесу. Теоретически проанализированы субъект-субъектные отношения как психолого-педагогическая категория, изучено влияние таких отношений на формирование готовности будущего учителя. Раскрыты особенности субъект-субъектных взаимоотношений в условиях учебно-воспитательного процесса. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|