Пеньков В. І. Етичний аспект діалогічної взаємодії між викладачем і курсантами в навчально-виховному процесі / В. І. Пеньков // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 40. - С. 18-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.З’ясовано роль педагогічної етики викладача у формуванні міжособистісних взаємин курсантів у навчально-виховному процесі. Доведено, що діалогічна взаємодія відноситься до категорії суб’єкт-суб’єктних і дає безмежні можливості для розвитку та саморозвитку курсантів та професійного зростання офіцера-викладача, тому педагогічна етика має грунтуватися на принципах поваги, довіри до курсанта, виявленні щодо нього справедливості, принциповості, толерантності, емпатії. Выяснена роль педагогической этики преподавателя в формировании межличностных взаимоотношений курсантов в учебно-воспитательном процессе. Доказано, что диалогическое взаимодействие относится к категории субъект-субъектных и дает безграничные возможности для развития и саморазвития курсантов, а также профессионального роста офицера-преподавателя, поэтому педагогическая этика основывается на принципах уважения, доверия к курсанту, проявления к нему справедливости, принципиальности, толерантности, эмпатии. Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-5:Ю7 + Ю752.1:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|