Ткачов А. С. Характеристика основних джерел інформації для учнів старшої школи / А. С. Ткачов // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 40. - С. 123-127. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.На основі аналізу наукової літератури виокремлено й охарактеризовано основні джерела інформації для учнів старшої школи, розкрито роль інформації в сучасному суспільстві. Визначено місце та дидактичні можливості цих джерел у навчальному процесі загальноосвітнього закладу, а також доведено перспективи використання комп’ютера як засобу доступу в мережу Інтернет, завдяки інформаційним ресурсам якої можливо знайомство с величезним обсягом інформації за допомогою спеціальних Інтернет-технологій, які умовно поділяють на три групи: сповіщальні, інтерактивні й пошукові. На основе анализа научной литературы выделены и охарактеризованы основные источники информации для учащихся старшей школы, раскрыта роль информации в современном обществе. Определены место и дидактические возможности этих источников в учебном процессе общеобразовательного учреждения, а также доказаны перспективы использования компьютера как средства доступа в сеть Интернет, благодаря информационным ресурсам которой возможно знакомство с огромным объемом информации с помощью специальных Интернет-технологий, которые условно делят на три группы: оповестительные, интерактивные и поисковые. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|