Таскіна Н. Організація взаємодії суб’єктів педагогічного процесу в умовах сприятливого мікроклімату як педагогічна умова створення соціально-культурного середовища у вищому педагогічному закладі / Н. Таскіна // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 40. - С. 133-139. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.На основі аналізу філософської, педагогічної та психологічної літератури розкрито проблема організації взаємодії суб’єктів педагогічного процесу за умов сприятливого мікроклімату як педагогічної умови створення соціально-культурного середовища у педагогічному ВНЗ. Розглянуто процес взаємодії та виділено такі умови створення успіху у педагогічному процесі: правило «передбачення успіху», правило «швейцарського сиру», правило врахування вихідних умов педагогічної системи, правило аналізу педагогічної ситуації, правило «досягнутої радості», а також названо характеристики сприятливого соціально-психологічного мікроклімату. На основе анализа философской, педагогической и психологической литературы раскрыта проблема организации взаимодействия субъектов педагогического процесса в условиях благоприятного микроклимата как педагогическое условие создания социально-культурногоокружения в педагогическом ВУЗ. Рассмотрен процесс взаимодействия и выделены такие условия создания успеха в педагогическом процессе: правило «предвидения успеха», правило «швейцарского сыра», правило учета исходных условий педагогической системы, правило анализа педагогической ситуации, правило «достигнутой радости», а также названы характеристики благоприятного социально-психологического микроклимата. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ю959.0-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|