Проценко І. І. Педагогічні умови формування професійно-творчих діалогових умінь студентів / І. І. Проценко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 41. - С. 32-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано науково-педагогічні праці та з’ясовано педагогічні умови формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі активної евристичної діалогової взаємодії. Доведено, що процес формування діалогових умінь у майбутніх педагогів має поетапний, керований характер, а його результативність забезпечується дотриманням комплексу педагогічних умов: готовністю викладача до діалогу, створенням значимої для студентів проблемної ситуації, реалізацією активної евристичної діалогової взаємодії у вищій школи у процесі створення студентами освітніх продуктів – основного результату навчальної діяльності. Проанализированы научно-педагогические труды и выяснены педагогические условия формирования профессионально-творческих умений будущих учителей в процессе активного эвристического диалогового взаимодействия. Доказано, что процесс формирования диалоговых умений у будущих педагогов имеет поэтапный, управляемый характер, а его результативность обеспечивается соблюдением комплекса педагогических условий: готовностью преподавателя к диалогу, созданием значимой для студентов проблемной ситуации, реализацией активного эвристического диалогового взаимодействия в высшей школе при создании студентами образовательных продуктов – основного результата их учебной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.14
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|