Головань М. С. Кредитно-модульна система організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах компетентнісного підходу / М. С. Головань // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Описано реалізацію компетентнісного підходу за умов кредитно-модульної системи організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в економічному ВНЗ. Розкрито систему загальних і професійних компетенцій майбутніх фінансистів. Описано модель методичної системи, яка складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно-управлінського та результатно-оцінного функціональних компонентів. Описана реализация компетентностного подхода в условиях кредитно-модульной системы организации обучения будущих специалистов финансового профиля в экономическом ВУЗ. Раскрыта система общих и профессиональных компетенций будущих финансистов. Описана модель методической системы, которая состоит из целевого, содержательного, процессуального, организационно-управленческого и результативно-оценочного функциональных компонентов. The realization of competence approach is described in the conditions of credit-module systems of studies organization of future financiers of economic institution of higher education. The teaching purpose is formulated as a system of general and professional competency. It is described the model of the methodical system which consists of special purpose, rich in content, procession, organizationally administrative and successfully-evaluative functional components. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + У9(4УКР)26 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|