Кремень В. Г. Синергетика в освіті: контекст людиноцентризму : [монографія] / В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. - К. : Пед. думка, 2012. - 366, [1] c. - Бібліогр.: с. 354-359 - укp.Досліджено проблему сучасного етапу розвитку інституту освіти в контексті синергетичного підходу, на основі якого формується новий стиль мислення та знання. Показано можливості та перспективи синергетичної парадигми у побудові моделей розвитку соціокультурних та освітніх процесів, місця в них смислового буття людини. В організації процесу навчаня та виховання синергетика виступає як зміст і метод освітньої теорії і практики. Для створення цілісної креативної особистості, яка потрібна для "суспільства знань", освіта повинна більшою мірою враховувати досягнення сучасних концепцій самоорганізації та саморозвитку, які уособлює синергетика. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч30 в056.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС54851 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|