Фроленкова Н. О. Програмне забезпечення дошкільних навчальних закладів: концептуальний вимір / Н. О. Фроленкова // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 11. - С. 319-323. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Здійснено спробу обґрунтувати та охарактеризувати програмне забезпечення дошкільних навчальних закладів з позиції концептуальних вимірів у сучасному освітньому просторі. Розкрито основні положення, принципи, методи та функції освітніх програм для дошкілля, а також уточнено дефінітивно-смисловий аспект навчально-виховної програми. Осуществлена попытка обосновать и охарактеризовать программное обеспечение дошкольных учебных заведений с позиции концептуальных измерений в современном образовательном пространстве. Раскрыты основные положения, принципы, методы и функции образовательных программ для дошкольного образования, а также уточнен смысловой аспект учебно-воспитательной программы. An attempt to ground and describe software of pre-school educational establishments from the position of the conceptual dimension is carried out in the article. Substantive provisions, principles, methods and functions of the educational programs, forpre-school education are exposed, and also the aspect of the educational program is specified. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.211
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|