Іщук Н. М. Справедливість як професійно важлива цінність майбутнього вчителя фізичної культури / Н. М. Іщук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто різні наукові підходи до розуміння поняття "справедливість". Розкрито сутність та зміст категорії "справедливість" як наукового поняття. Виявлено, що 23,5 % респондентів більш-менш обізнані з визначенням поняття "справедливість". 38,9 % юнаків і дівчат зазначили, що справедливість насамперед у них асоціюється із чесністю, 26,4 % - із добром, 21,1 % - відповідальністю, 19,9 % - гідністю, 6,3 % - правдивістю, а найменше трапляються такі асоціації, як законність, виховання, подяка, співчуття, совість, закон тощо. Більшість респондентів (42,3 %) сприймає викладача як справедливого під час оцінювання результатів їхнього навчання, 30,0 % - несправедливим, 27,6 % - не завжди справедливим. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|