Гурковський О. Ставлення гімназистів до занять фізичними вправами в умовах різних навчальних навантажень / О. Гурковський // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2. - С. 74-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Однією з актуальних проблем фізичного виховання є вивчення питання ставлення учнів до занять фізичними вправами, зокрема гімназистів за умов різних навчальних навантажень. Мета дослідження - вивчення та аналіз особливостей ставлення гімназистів середніх і старших класів до уроків фізичної культури. Проанкетовано 1237 осіб, учнів 5 - 11-х класів. Опитано 177 хлопців і 191 дівчат-гімназистів під час традиційної організації уроків фізичного виховання, а також 257 хлопців і 136 дівчат гімназії у разі експериментального режиму навчання. Останній передбачав організацію занять у вигляді пар (спарених подвійних уроків за аналогією з вузівськими), у цьому разі в учнів було лише одне двохгодинне заняття на тиждень із фізичного виховання. Контрольну групу складали учні ЗОШ. У ході анкетування виявили, що з вищим бажанням ідуть на уроки фізкультури гімназисти. Інтереси учнів до фізичної культури найвищі в гімназії з одним уроком, дещо нижчі - у звичайній гімназії та найнижчі - у школярів загальноосвітньої школи. Загалом учні за основну мету для себе ставили бажання підвищити свою фізичну підготовку. Слід зауважити, що загальний відсоток обраних мотивів найвищий у гімназії з одним уроком фізичної культури, а найнижчий - у загальноосвітній школі, середній відсоток обраних мотивів відвідування уроку фізичної культури в гімназії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|