РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000399818<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шкляєва Г. О. 
Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища / Г. О. Шкляєва // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 9. - С. 384-389. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання адаптації відкритої економіки України до вимог глобального конкурентного середовища. Проаналізовано особливості конкурентоспроможності підприємства за сучасних умов; бенчмаркінг розглянуто як технологію управління конкурентоспроможністю підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського