Шкляєва Г. О. Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища / Г. О. Шкляєва // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 9. - С. 384-389. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Розглянуто актуальні питання адаптації відкритої економіки України до вимог глобального конкурентного середовища. Проаналізовано особливості конкурентоспроможності підприємства за сучасних умов; бенчмаркінг розглянуто як технологію управління конкурентоспроможністю підприємства.
Шифр НБУВ: Ж72699Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"