РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400487<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мішеніна Т. М. 
Теорія і практика формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей : монографія / Т. М. Мішеніна; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2013. - 335 c. - Бібліогр.: с. 299-334 - укp.

Висвітлено сутність компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання гуманітарних предметів у процесі фахової підготовки та теоретико-методологічні засади формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Обгрунтовано зміст складників дидактичної компетентності майбутніх учителів вказаних спеціальностей, зокрема, когнітивно-творчої, навчально-дослідницької, лінгво-дидактичної, пошуково-інформаційної, культурологічної та аксіологічної компетенцій. Увагу приділено діалогізації навчання на практично-семінарських заняттях. Охарактеризовано стратегії розуміння навчального матеріалу у процесі вивчення гуманітарних предметів. Розглянуто виробничу педагогічну практику як засіб формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського