РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400581<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Научные основы маркетинга инноваций : монография : [в 3 т.]. Т. 1 / ред.: С. Н. Ильяшенко. - Сумы : Папирус, 2013. - 278 c. - рус.

Изложены методологические и теоретические основы маркетинга инноваций. Освещены сущность и проблемы инновационной политики государства в промышленности. Рассмотрены вопросы прогнозирования стратегических направлений научно-технологического развития. Проанализированы методологические основы обоснования стратегического вектора рыночно-ориентированного инновацинного развития предприятия. Охарактеризованы подходы к определению направлений инновационного развития рыночных возможностей машиностроительных предприятий. Уделено внимание стимулированию спроса на экологические инновации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-55-211.1 + У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354551/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського