РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400582<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Научные основы маркетинга инноваций : монография : [в 3 т.]. Т. 2 / ред.: С. Н. Ильяшенко. - Сумы : Папирус, 2013. - 283 c. - рус.

Рассмотрены вопросы товарной инновационной политики предприятия, рыночного тестирования промышленных продуктовых инноваций, управления инновациями и ценообразования в сфере телекоммуникационных услуг. Освещен стратегический аспект продвижения продуктовых инновация. Изучены проблемы формирования системы распределения инновационной продукции. Охарактеризована методика расчета комплексного показателя оценки готовности нового товара к выходу на рынок. Уделено внимание формированию конкурентной среды на рынке телекоммуникаций, методике оптимизации бюджета инструментов продвижения, управлению сбытовым потенциалом промышленного предприятия. Освещены теоретико-методические подходы к выбору маркетинговой политики и каналов распределения на рынке инноваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-55-211.1 + У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354551/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського