РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400583<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Научные основы маркетинга инноваций : монография : [в 3 т.]. Т. 3 / ред.: С. Н. Ильяшенко. - Сумы : Папирус, 2013. - 333 c. - рус.

Раскрыты проблемы организационно-экономического обеспечения инновационного процесса на основе принципов маркетинга. Охарактеризованы инновационные технологии формирования и оценки конъюнктуры рынка. Освещены практические аспекты управления инновационными рисками. Рассмотрены объекты интеллектуальной собственности и маркетинговой инновационной деятельности. Проанализированы особенности оценки эффективности маркетинговых комунникаций. Уделено внимание обеспечению экономической безопасности машиностроительных предприятий-инноваторов. Освещены проблемы стоимостной оценки и коммерционализации объектов интеллектуальной собственности в контексте маркетинга инноваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-55-211.1 + У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354551/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського