РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400757<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Максимова Т. С. 
Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій : монографія / Т. С. Максимова, О. В. Кендюхов, В. М. Шумейко, В. А. Герцик, Г. А. Плахута; ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 334 c. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем управління маркетингом на підставі новітніх маркетингових технологій. Розглянуто аналітичне забезпечення маркетингового дослідження стану регіональних ринків. Визначено сучасні підходи щодо управління маркетинговою діяльністю підприємства за умов глобалізації економіки. Запропоновано ринково-орієнтовані інструменти управління маркетинговими каналами підприємства. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності підприємства за умов сучасного ринку: методи та інструментарій. Розроблено методичні аспекти управління потоковими процесами підприємства на принципах логістики. Розкрито особливості розвитку маркетингу послуг за умов постіндустріальної трансформації економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського