РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400821<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тєлєтов О. С. 
Інновації в маркетингу промислового підприємства : монографія / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова, Є. І. Нагорний; ред.: О. С. Тєлєтов; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2013. - 281 c. - укp.

Розглянуто проблеми, які виникли за умов світових глобалізаційних процесів на промислових підприємствах країн з трансформаційною економікою, обгрунтовано суть їх сучасної маркетингово-інноваційної діяльності. З метою підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування суб'єктів економічної діяльності запропоновано кластеризацію територій і деяких галузей. Розроблено науково-методичні засади маркетингового тестування інноваційної продукції у діяльності підприємств, що виробляють продукцію промислового призначення та технічно складних товарів широкого вжитку. Показано зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства та підтверджено, що інновації за умов трансформаційної економіки вимагають ребрендингу та впровадження брендорієнтованого управління на підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1 + У530.1-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського