Тєлєтов О. С. Інновації в маркетингу промислового підприємства : монографія / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова, Є. І. Нагорний; ред.: О. С. Тєлєтов; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2013. - 281 c. - укp.Розглянуто проблеми, які виникли за умов світових глобалізаційних процесів на промислових підприємствах країн з трансформаційною економікою, обгрунтовано суть їх сучасної маркетингово-інноваційної діяльності. З метою підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування суб'єктів економічної діяльності запропоновано кластеризацію територій і деяких галузей. Розроблено науково-методичні засади маркетингового тестування інноваційної продукції у діяльності підприємств, що виробляють продукцію промислового призначення та технічно складних товарів широкого вжитку. Показано зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства та підтверджено, що інновації за умов трансформаційної економіки вимагають ребрендингу та впровадження брендорієнтованого управління на підприємствах. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1 + У530.1-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА773408 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|