РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400976<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кендюхов О. В. 
Бренд-менеджмент : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська, Д. С. Файвішенко. - Донецьк : ДВНЗ "ДонНТУ", 2013. - 459 c. - Бібліогр.: с. 443-459 - укp.

Розкрито поняття і сутність бренду. Подано загальну характеристику брендингу. Розглянуто структуру бренду: атрибути, платформу, архітектуру. Висвітлено основи бренд-менеджменту. Подано інформацію про сутність, роль та етапи позиціювання у брендингу. Охарактеризовано бренд-орієнтований маркетинг. Викладено маркетингові дослідження в брендингу. Обгрунтовано ефективність паблік рилейшинз та реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73 + У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773750 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського