![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000400976<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Кендюхов О. В. Бренд-менеджмент : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська, Д. С. Файвішенко. - Донецьк : ДВНЗ "ДонНТУ", 2013. - 459 c. - Бібліогр.: с. 443-459 - укp.Розкрито поняття і сутність бренду. Подано загальну характеристику брендингу. Розглянуто структуру бренду: атрибути, платформу, архітектуру. Висвітлено основи бренд-менеджменту. Подано інформацію про сутність, роль та етапи позиціювання у брендингу. Охарактеризовано бренд-орієнтований маркетинг. Викладено маркетингові дослідження в брендингу. Обгрунтовано ефективність паблік рилейшинз та реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73 + У542.10-803.43 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА773750 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|