РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000401547<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. VII Міжнар. наук.-практ. конф., 18 груд. 2013 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2013. - 155 c. - укp.

Висвітлено особливості вибору інтернет-майданчиків залежно від цільової аудиторії під час планування медіакампаній. Викладено особливості рекламної діяльності роздрібних торговельних мереж з продажу побутової техніки. Досліджено питання соціально відповідального бізнесу у діяльності банківських установ України. Розглянуто проблеми просування консалтингових послуг на ринок України. Проаналізовано особливості використання новітніх технологій та технічне забезпечення рекламної діяльності на залізничному транспорті. Розкрито проблеми сучасного розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. Запропоновано шляхи вдосконалення методичного підходу до вибору каналів поширення реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431 + Ч620.164 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774794 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського