Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000401547<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. VII Міжнар. наук.-практ. конф., 18 груд. 2013 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2013. - 155 c. - укp.Висвітлено особливості вибору інтернет-майданчиків залежно від цільової аудиторії під час планування медіакампаній. Викладено особливості рекламної діяльності роздрібних торговельних мереж з продажу побутової техніки. Досліджено питання соціально відповідального бізнесу у діяльності банківських установ України. Розглянуто проблеми просування консалтингових послуг на ринок України. Проаналізовано особливості використання новітніх технологій та технічне забезпечення рекламної діяльності на залізничному транспорті. Розкрито проблеми сучасного розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. Запропоновано шляхи вдосконалення методичного підходу до вибору каналів поширення реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431 + Ч620.164 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА774794 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|