![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000401674<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Череп О. Г. Навчальний посібник з дисципліни "Виробничий маркетинг" / О. Г. Череп, О. Ю. Столяр; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя : ЗНУ, 2013. - 111 c. - Бібліогр.: с. 109-111 - укp.Розкрито сутність, завдання та розвиток маркетингової діяльності підприємств у виробництві. Досліджено промисловий ринок як об'єкт промислового маркетингу. Викладено систему маркетингових досліджень та інформації на промисловому ринку. Подано планування нової продукції та розробку товару. Проаналізовано особливості якості та конкурентоспроможності товарів виробничого призначення. Викладено шляхи управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА775089 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|