Даніч В. М. Валютна паніка, ажіотаж та їх вплив на діяльність підприємств / В. М. Даніч, К. В. Шеховцова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 8-13. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Визначено та класифіковано вплив валютної паніки, ажіотажу, як лавиноподібних соціально-економічних процесів, на діяльність та управління підприємством. Валютний ажіотаж викликано наростанням стурбованості, очікуванням дестабілізації політичної та економічної системи, психологічним настроєм фізичних осіб і суб'єктів господарської діяльності. Ажіотажний попит на валюту має певну сезонність, періодичність, тому більшість громадян-підприємців виробили власну тактику поведінки. Оперативне управління підприємством за умов даних процесів здебільшого залежить від видової приналежності, розмірів підприємства, інституційно-юридичної форми, організаційного, виробничого й ринкового характеру. Визначено основні характеристики виникнення та розвитку ажіотажних процесів на валютному ринку, а також їх вплив на діяльність підприємств. Визначено та класифіковано характерні реакції суб'єктів господарювання, пов'язані з прийняттям та реалізацією управлінських рішень, які зменшують ризик збитків від ажіотажу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.6-18 + У9(4УКР)290-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|