Павелко В. В. Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач / В. В. Павелко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 89-94. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Досліджено проблему необхідності використання процесу моделювання під час розв’язування задач початкового курсу математики. Моделювання розглянуто як загальний підхід до розв’язування будь-яких сюжетних задач, що надає можливість абстрактний матеріал, яким є зміст задачі, відтворити наочно; як необхідну умову, що забезпечує розуміння учнями залежностей між величинами та усвідомлення розв’язування. Исследована проблема необходимости использования процесса моделирования во время решения задач начального курса математики. Моделирование рассмотрено как общий подход к решению каких-либо сюжетных задач, что дает возможность абстрактный материал отобразить наглядно, как необходимое условие, способствующее пониманию учениками зависимостей между величинами и осознанию решения. The article deals with the need for process modeling during the initial course of problem solving of mathematics. Modeling is considered as a general approach to solving any problems of scene that makes it possible to show the abstract material, whichis the content of the problem, as a necessary condition for pupils’ understanding of the relationships between values and solution awareness. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1-352
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|