РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403945<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Турчин Т. 
Інформаційно-комп'ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин // Рідна шк.. - 2012. - № 1/2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто основні положення щодо використання інформаційних технологій у практиці початкової школи. Виявлено головну мету впровадження комп'ютерного навчання у системі початкової музичної освіти. Наголошено, що сучасні комп'ютерні технології у мистецькій освіті учнів мають базуватися на ідеї інтеграції з традиційними навчальними методиками. Визначено доцільність застосування програмно-педагогічних засобів на уроках музики. Розкрито значення використання комп'ютерних програм для покращання опанування школярами необхідного обсягу знань та для вчителя музичного мистецтва у процесі підготовки до вивчення певних тем, зокрема, "Музичний звук", "Знакова система фіксації музичного звука", "Метроритм", "Основи формування ладоінтонаційного мислення" тощо. Констатовано, що інформаційні технології у початковій школі впливають на розширення можливостей самостійної навчальної роботи з предмета "Музика" із забезпеченням індивідуального темпу навчання, сприяють свідомому засвоєнню навчального матеріалу, підготовці учня, здатного адаптуватися до сучасного ритму життя, самостійно працювати над розвитком особистого інтелекту та культурного рівня.

Рассмотрены основные положения по использованию информационных технологий в практике начальной школы. Выявлена главная цель внедрения компьютерного обучения в системе начального музыкального образования. Отмечено, что современные компьютерные технологии в художественном образовании учащихся должны базироваться на идее интеграции с традиционными учебными методиками. Определена целесообразность применения программно-педагогических средств на уроках музыки. Раскрыто значение использования компьютерных программ для улучшения освоения школьниками необходимого объема знаний и для учителя музыкального искусства при подготовке к изучению определенных тем, в частности, "Музыкальный звук", "Знаковая система фиксации музыкального звука", "Метроритм", "Основы формирования ладоинтонацийного мышления" и другие. Констатировано, что информационные технологии в начальной школе влияют на расширение возможностей самостоятельной учебной работы по предмету "Музыка" с обеспечением индивидуального темпа обучения, способствуют сознательному усвоению учебного материала, подготовке ученика, способного адаптироваться к современному ритму жизни, самостоятельно работать над развитием личного интеллекта и культурного уровня.

The article investigates the fundamentals of use of information technologies in the practice of primary school. It denotes the main aim of introduction of computer training in the system of primary musical education and also defines the appropriateness of use of courseware in music lessons. In is underlined that the bse of information technologies influences creative development of a child, his active attitude to studies as well as better mastering the required body of knowledge/


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253 + Щ31 р(4УКР)2 : з97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського