РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403957<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Огнев'юк В. 
Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. Огнев'юк, С. Сисоєва // Рідна шк.. - 2012. - № 4/5. - С. 44-51. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано зумовлену особливостями сучасного етапу цивілізаційного розвитку людства потребу у новому дослідницькому підході до проблем системного функціонування й розвитку освітньої галузі. Розглянуто різницю між поняттями "педагогіка" й "освіта". Розкрито сутність нового наукового напряму інтегрованого пізнання освіти - освітології; сформульовано основні положення концепції освітології; розглянуто філософські та педагогічні витоки її формування; з'ясовано завдання, які стоять перед освітологією як самостійною наукою. Визначено основні етапи розвитку освітології, напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, що спрямовані на подолання суперечностей між вимогами суспільства до сфери освіти й реальним станом її розвитку; здійснено прогноз етапів розвитку освітології.

Обоснована обусловленная особенностями современного этапа цивилизационного развития человечества потребность в новом исследовательском подходе к проблемам системного функционирования и развития образования. Рассмотрены различия между понятиями "педагогика" и "образование". Раскрыта сущность нового научного направления интегрированного познания образования - освитологии; сформулированы основные положения концепции освитологии; рассмотрены философские и педагогические истоки ее формирования; выяснены задачи, стоящие перед освитологией как самостоятельной наукой. Jпределены основные этапы развития освитологии, направления освитологической подготовки и освитологических исследований, способствующие преодолению противоречий между требованиями общества к сфере образования и реальным состоянием ее развития; осуществлен прогноз этапов развития освитологии.

The essence of the new scientific approach to the integrated study of the sphere of education - osvitologia - is disclosed in the article; the main points of the osvitologia's conception are formulated; the philosophical and pedagogical sources of itsforming are considered; the author defines the tasks the osvitologia faces as the independent science and the main stages of the osvitologia development, the areas of the osvitological training and osvitological researches, that are directed to the overcoming of the society's demands incompatibilities to the sphere of education with real condition of its development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:ю + Ч30в04

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського