Бех І. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.З огляду на існування в сучасних психологічних дослідженнях феномена "становлення індивіда як особистості" двох альтернативних підходів стосовно розуміння психологічних категорій "рушійні сили", "закономірності", "співвідношення природного і набутого", "свобода і відповідальність", а саме: першого - педагогіки підтримувального розвитку, другого - педагогіки керованого розвитку, започатковано створення теорії розвивального виховання в межах особистісно орієнтованого підходу, основними положеннями якої є гуманістичне педагогічне спілкування, яке потребує сформованості відповідних комунікативних умінь, мотиваційно-спонукального компонента спілкування, гуманістичного діалогу, врахування якого уможливлює розуміння сутності кожного висловлювання, зверненого до вихованця. С учетом существования в современных психологических исследованиях проблематики становления индивида как личности двух альтернативных подходов к пониманию психологических категорий "движущие силы", "закономерности", "соотношение природного и приобретенного", "свобода и ответственность", а именно: первого - педагогики поддерживающего развития, второго - педагогики управляемого развития, начато создание теории развивающего воспитания в пределах личностно ориентированного подхода, основными положениями которой являются гуманистическое педагогическое общение, которое требует сформированности соответствующих коммуникативных умений, мотивационно-побудительного компонента общения гуманистического диалога, учет которого делает возможным понимание сущности каждого высказывания, обращенного к воспитаннику. The article is devoted to the scientific views, which are based the supporting pedagogic and the control pedagogic of education and development of the rising personality. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 + Ю959.0-990 + Ю983.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|