РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403974<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пастовенський О. 
Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський // Рідна шк.. - 2011. - № 11. - С. 5-9. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою. Визначено, охарактеризовано та представлено у вигляді таблиці діапазони впливу громадських чинників (у відсотках у порівнянні з державними) на складові управлінського циклу, а саме: мінімальний, міноритарний, паритетний, домінантний та максимальний. Схематично зображено зв'язок рівнів впливу громадських чинників на складові управлінського циклу з моделями управління загальною середньою освітою. Висвітлено різні теоретичні підходи до моделі територіальної організації влади, виокремлено та описано особливості основних моделей місцевого самоврядування - англосаксонської, континентальної (французької) та змішаної. У табличному вигляді показано взаємозв'язок між моделями управління загальною середньою освітою і зазначеними моделями місцевого самоврядування. Запропоновано методику моніторингу шляхом визначення коефіцієнтів і діапазонів впливу громадських чинників на складові управлінського циклу, яка надає можливість виявити тенденції розвитку системи управління загальною середньою освітою - від державної до державно-громадської, громадсько-державної та громадської моделей.

Проанализировано влияние общественных факторов на развитие системы управления средним образованием. Определены, охарактеризованы и представлены в виде таблицы диапазоны влияния общественных факторов (в процентах по сравнению с государственными) на составляющие управленческого цикла, а именно: минимальный, миноритарный, паритетный, доминантный и максимальный. Схематически изображены связи уровней воздействия общественных факторов на составляющие управленческого цикла с моделями управления средним образованием. Освещены различные теоретические подходы к модели территориальной организации власти, выделены и описаны особенности основных моделей местного самоуправления - англосаксонской, континентальной (французской) и смешанной. В табличном виде представлены взаимосвязи между моделями управления средним образованием и указанными моделями местного самоуправления. Предложена методика мониторинга путем определения коэффициентов и диапазонов влияния общественных факторов на составляющие управленческого цикла, позволяющей выявить тенденции развития системы управления средним образованием - от государственной к государственно-общественной, общественно-государственной и общественной моделям.

The diapasons of influence of public factors on the components of administrative cycle are defined in the article. The methodology of monitoring of the tendencies of secondary education management system development from state to state-public, public-state, a public model is offered. The relationship of the models of secondary education management system with the models of local self-government – anglo-saxon, continental and mixed is set.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к + Ч421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського