Панасенко Е. Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки / Е. Панасенко // Рідна шк.. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Актуалізовано вивчення теоретико-методологічних засад, ролі та місця педагогічного експерименту в системі наукових методів досліджень та визначення його функцій. На основі грунтовного аналізу науково-педагогічних джерел стосовно експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці радянської доби (1945 - 1991 pp.) розроблено структурно-логічну модель експерименту. Визначено принципи, якими необхідно керуватися під час підготовки та проведення педагогічного експерименту. Виокремлено основні фази в структурі педагогічного експерименту, що відображають його організацію, проведення та завдання: пошукова, концептуальна, прогностична (планування), організаційна, технологічна, узагальнення та впровадження результатів, рефлексії, контролю та оцінювання. Детально розглянуто та охарактеризовано зміст кожної з фаз. Актуализировано исследование теоретико-методологических основ, роли и места педагогического эксперимента в системе научных методов исследований. На основе обстоятельного анализа научно-педагогических источников по экспериментальному методу в отечественной педагогической науке и практике советской эпохи (1945 - 1991 гг.) разработана структурно-логическая модель эксперимента. Определены принципы, которыми необходимо руководствоваться при подготовке и проведении педагогического эксперимента. Выделены основные фазы в структуре педагогического эксперимента, отражающие его организацию, проведение и задачи: поисковая, концептуальная, прогностическая (планирование), организационная, технологическая, обобщение и внедрение результатов, рефлексии, контроля и оценки. Детально рассмотрено и охарактеризовано содержание каждой из фаз. In the article on the base of the theoretical analysis of experimental method in the national pedagogical science and practice (1945-1991) a structural and logical model of the experiment was created. The author identified the main phases of preparingand conducting of the pedagogical experiment and revealed their contents. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|