РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403979<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панасенко Е. 
Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки / Е. Панасенко // Рідна шк.. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано вивчення теоретико-методологічних засад, ролі та місця педагогічного експерименту в системі наукових методів досліджень та визначення його функцій. На основі грунтовного аналізу науково-педагогічних джерел стосовно експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці радянської доби (1945 - 1991 pp.) розроблено структурно-логічну модель експерименту. Визначено принципи, якими необхідно керуватися під час підготовки та проведення педагогічного експерименту. Виокремлено основні фази в структурі педагогічного експерименту, що відображають його організацію, проведення та завдання: пошукова, концептуальна, прогностична (планування), організаційна, технологічна, узагальнення та впровадження результатів, рефлексії, контролю та оцінювання. Детально розглянуто та охарактеризовано зміст кожної з фаз.

Актуализировано исследование теоретико-методологических основ, роли и места педагогического эксперимента в системе научных методов исследований. На основе обстоятельного анализа научно-педагогических источников по экспериментальному методу в отечественной педагогической науке и практике советской эпохи (1945 - 1991 гг.) разработана структурно-логическая модель эксперимента. Определены принципы, которыми необходимо руководствоваться при подготовке и проведении педагогического эксперимента. Выделены основные фазы в структуре педагогического эксперимента, отражающие его организацию, проведение и задачи: поисковая, концептуальная, прогностическая (планирование), организационная, технологическая, обобщение и внедрение результатов, рефлексии, контроля и оценки. Детально рассмотрено и охарактеризовано содержание каждой из фаз.

In the article on the base of the theoretical analysis of experimental method in the national pedagogical science and practice (1945-1991) a structural and logical model of the experiment was created. The author identified the main phases of preparingand conducting of the pedagogical experiment and revealed their contents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського