РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403981<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пономаренко О. 
Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко // Рідна шк.. - 2011. - № 11. - С. 41-44. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Детально розглянуто та охарактеризовано основні педагогічні підходи до формування та актуалізації лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що для формування лідерських якостей здебільшого використовуються методи роботи з біографією та аналіз діяльності лідера, які грунтуються на теорії соціального навчання, а також методи кейсів, проблемного навчання, групові презентації, панельні дискусії, рольові ігри, що базуються на теорії кооперативного навчання, ключовим елементом використання якого є рефлексія. Підсумовано, що в університетах США майбутні учителі ознайомлюються з поняттям освітнього лідерства і роллю педагога у цьому процесі, а формування лідерських якостей стає невід'ємною складовою педагогічної підготовки.

Детально рассмотрены и охарактеризованы основные педагогические подходы к формированию и актуализации лидерских качеств будущих учителей в университетах США. Выяснено, что для формирования лидерских качеств в основном используются методы работы с биографией и анализ деятельности лидера, которые основаны на теории социального обучения, а также методы кейсов, проблемного обучения, групповые презентации, панельные дискуссии, ролевые игры, базирующиеся на теории кооперативного обучения, ключевым элементом использования которого является рефлексия. Подытожено, что в университетах США будущие учителя знакомятся с понятием образовательного лидерства и роли педагога в этом процессе, а формирование лидерских качеств становится неотъемлемой составляющей педагогической подготовки.

The article looks at the pedagogical approaches to the formation of leadership skills of future teachers in the universities of the USA. It has been found out that the process of leadership development is mainly based on the theories of social, cooperative and reflective learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.21 + Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського