Вербицький В. Формування практичного інтелекту учнів в умовах позашкільного еколого-натуралістичного закладу / В. Вербицький // Рідна шк.. - 2011. - № 12. - С. 3-6. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розкрито сутність понять "теоретичний інтелект" та "практичний інтелект". Підкреслено нерозривний зв'язок теорії та практичної дійсності. Зазначено, що практичний інтелект має включати в себе здатність людини мислити критично й логічно, швидко, гнучко й ефективно використовувати свої знання та досвід у вирішенні практичних завдань. Описано основні форми роботи Національного еколого-натуралістичного центру, спрямовані на формування практичного інтелекту учнівської молоді, виховання і формування національної еліти. Висвітлено напрями навчально-виховної діяльності позашкільних закладів еколого-натуралістичного профілю. Підкреслено актуальність проблеми формування практичного інтелекту учнів відповідно до вимог сьогодення. Раскрыта сущность понятий "теоретический интеллект" и "практический интеллект". Подчеркнута неразрывная связь теории и практической действительности. Отмечено, что практический интеллект должен включать в себя способность человека мыслить критически илогически, быстро, гибко и эффективно использовать свои знания и опыт в решении практических заданий. Описаны основные формы работы Национального эколого-натуралистического центра, направленные на формирование практического интеллекта учащейся молодежи, воспитания и формирования национальной элиты. Освещены направления учебно-воспитательной деятельности внешкольных заведений эколого-натуралистического профиля. Подчеркнута актуальность проблемы формирования практического интеллекта учащихся в соответствии с требованиями современности. The essence of the concepts of "theoretical intellect" and "practical intelligence". Emphasized the inextricable link between theory and practical reality. It is noted that practical intelligence must include a person's ability to think critically andlogically, quickly, flexibly and effectively use their knowledge and experience in solving practical tasks. The basic form of the National Ecological-naturalistic center aimed at creating practical intelligence of students, education and the formation ofa national elite. Highlight areas of educational institutions of non-school environmental-naturalistic profile. Stressed the urgency of the problem of formation of students practical intelligence in accordance with the requirements of modernity. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|