РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000403994<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Третяк Т. 
Розвиток творчого сприймання старшокласниками нової наукової інформації / Т. Третяк // Рідна шк.. - 2011. - № 12. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто структуру процесу розв'язування дослідницьких (конструктивних) задач, спрямованого на розвиток конструктивного мислення школярів. Охарактеризовано рівні розв'язування конструктивних задач залежно від їх новизни для того, хто шукає розв'язок. Визначено критерії та індикатори розвитку конструктивного мислення школярів. Проаналізовано сутність методики творчого пошуку нових ідей КАРУС, розробленої відомим психологом В.О. Моляком, охарактеризовано основні її етапи. Зазначено, що вектор розвитку конструктивного мислення старшокласників спрямований від матеріалізації задуму, розробленого іншими, до самостійної постановки проблеми. Наголошено, що ефективність дослідницької роботи учнів залежить від рівня розвитку в них здатності до творчого сприймання нової наукової інформації.

Рассмотрена структура процесса решения исследовательских (конструктивных) задач, направленного на развитие конструктивного мышления школьников. Охарактеризированы уровни решения конструктивных задач в зависимости от их новизны для того, кто ищет решение. Определены критерии и индикаторы развития конструктивного мышления школьников. Проанализирована сущность методики творческого поиска новых идей КАРУС, разработанной известным психологом В.О. Моляко, характеризированы основные её этапы. Указано, что вектор развития конструктивного мышления старшеклассников направлен от материализации замысла, разработанного другими, к самостоятельной постановке проблемы. Отмечено, что эффективность исследовательской работы учеников зависит от уровня развития у них способности к творческому восприятию новой научной информации.

The structure of the solution process of research (design) tasks aimed at developing pupils' thinking meaningful. Characterization of the structural levels of decision problems based on their novelty for someone who is looking for a solution. The criteria and indicators for the development of constructive thinking students. Analyzed the essence of the technique of creative search for new ideas Carus, developed by famous psychologist V.O. Molyako, a characterization of its main stages. Indicated that the vector of constructive thinking is directed from the materialization of high school students plan developed by others, to self-formulation of the problem. It is noted that the effectiveness of the research work of students depends on the level of their capacity for creative perception of new scientific information.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського