РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404055<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шрамко О. 
Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров'язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко // Рідна шк.. - 2012. - № 7. - С. 67-70. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи вчителів Вугледарської ЗОШ № 2 щодо збереження і зміцнення здоров'я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя. Наголошено, що в своїй діяльності педагогічний колектив керується ідеями видатного педагога В.О. Сухомлинського. Розглянуто два взаємопов'язані напрями діяльності, спрямовані на збереження здоров'я дитини, а саме: створення комфортних умов та впровадження здоров'язберігальних технологій у навчально-виховний процес. Зазначено, що здоров'язберігальні технології передбачають зміну видів діяльності, зокрема чергування інтелектуальної, емоційної, рухової діяльності, групової та парної форм співпраці, які сприяють підвищенню рухової активності учнів, формуванню вміння поважати думку інших і висловлювати власну, засвоєнню правил спілкування. Розкрито особливості впровадження комплексу здоров'язберігальних технологій у навчально-виховний процес упродовж дня та на прикладі планування робочого тижня. Виокремлено музикотерапію, релаксацію, арт-терапію, дихальні вправи, віршовані ігрові фізкультхвилинки, вправи пальчикової гімнастики, хвилинки тиші тощо. Констатовано: практика роботи школи переконує, що ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною роботою.

Освещен опыт работы учителей Угледарской ООШ № 2 по сохранению и укреплению здоровья учащихся начальной школы, формированию у них положительной мотивации к здоровому образу жизни. Отмечено, что в своей деятельности педагогический коллектив руководствуется идеями выдающегося педагога В. А. Сухомлинского. Рассмотрены два взаимосвязанных направления деятельности по сохранению здоровья, а именно: создание комфортных условий и внедрение здоровьесберегающих технологий в учебно-воспитательный процесс. Указано, что здоровьесберегающие технологии предусматривают изменение видов деятельности, в частности чередование интеллектуальной, эмоциональной, двигательной деятельности, групповой и парной форм сотрудничества, которые способствуют повышению двигательной активности учащихся, формированию умения уважать мнение других и высказывать собственное, усвоению правил общения. Раскрыты особенности внедрения комплекса здоровьесберегающих технологий в учебно-воспитательный процесс в течение дня и на примере планирования рабочей недели. Выделены музыкотерапия, релаксация, арт-терапия, дыхательные упражнения, стихотворные игровые физкультминутки, упражнения пальчиковой гимнастики, минуты тишины и т.д. Констатировано, что практика работы школы убеждает в эффективности положительного воздействия на здоровье школьников различных оздоровительных мероприятий, и определяется не хаотичностью методов, а системной работой.

The article exposes the work experience of the teachers of the Vugledar Secondary School № 2 on safekeeping and strengthening of health of primary school pupils, forming their positive motivation to healthy lifestyle, one aspect of which is introduction of health-saving technologies into educational process. Emphasized that the activities of the pedagogical team is based on the ideas of the outstanding teacher V. O. Sukhomlynskyi.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського