РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404058<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Топузов О. 
Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 3-7. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто погляди на професію вчителя в Україні та європейських країнах. Досліджено рівень готовності вчителів географії до професійної діяльності за умов профільного навчання. Констатовано, що в наш час, коли зростають вимоги до рівня навчальних досягнень учнів і школа повинна формувати особистість мобільну, винахідливу, здатну навчатися, вчительський корпус переважно не готовий до цього. Визначено вміння, якими має володіти вчитель географії, що працює в профільній школі. Узагальнено науково-методичні підходи до організації підвищення кваліфікації вчителів географії. Зроблено висновок, що навчання вчителів географії для профільної школи в системі післядипломної освіти має бути спрямоване на розвиток професійної компетентності та збагачення системи предметно-методичних знань із використанням сучасних підходів до навчального процесу.

Рассмотрены взгляды на профессию учителя на Украине и в европейских странах. Исследован уровень готовности учителей географии к профессиональной деятельности в условиях профильного обучения. Констатировано, что в наше время, когда возрастают требования к уровню учебных достижений учеников и школа должна формировать личность мобильную, находчивую, способную учиться, учительский корпус преимущественно не готов к этому. Определены умения, которыми должен обладать учитель географии, работающий в профильной школе. Обобщены научно-методические подходы к организации повышения квалификации учителей географии. Сделан вывод, что обучение учителей географии для профильной школы в системе последипломного образования должно быть направлено на развитие профессиональной компетентности и обогащение системы предметно-методических знаний с использованием современных подходов к учебному процессу.

Considered views on the teaching profession in Ukraine and Europe. The level of preparedness of teachers to the profession of geography in school education. It was stated that in a time when the increasing demands on the level of educational achievements of students and the school should build a mobile person, resourceful and able to learn, the teacher corps mostly not ready for it. Defined skills, should possess a geography teacher who works in the specialized school. Summarizes the scientific and methodological approaches for the professional development of teachers of geography. It is concluded that the training of teachers of geography for profile schools in the system of postgraduate education should be aimed at the development of professional competence and enrich teaching of subject-knowledge using modern approaches to learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського