РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404059<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Муранова Н. 
Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 7-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто різні наукові погляди щодо проблеми розвитку та впровадження в освітній процес компетентнісного підходу. Підкреслено, що традиційна знаннєва парадигма, орієнтована на нагромадження знань, умінь, навичок, не відповідає завданням сучасності. Запропоновано визначення понять "компетенція" та "компетентність", що є основою компетентнісного підходу. Виявлено, що компетенції – це вимоги до здійснення діяльності, а компетентності - здатність задовольняти ці вимоги. Зазначено, що компетентнісний підхід покликаний вдосконалити та оптимізувати освітній процес взагалі і навчальний зокрема. Висвітлено концепцію компетентнісного підходу в системі доуніверситетської підготовки старшокласників з технічних напрямів. Визначено етапи формування базових компетенцій та компетентності старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.

Рассмотрены различные научные взгляды на проблемы развития и внедрения в образовательный процесс компетентностного подхода. Подчеркнуто, что традиционная образовательная парадигма, ориентированная на накопление знаний, умений, навыков, не соответствует заданиям современности. Предложено определение понятий "компетенция" и "компетентность", составляющих основу компетентностного подхода. Выявлено, что компетенции - это требования к осуществлению деятельности, а компетентности - способность удовлетворять этим требованиям. Отмечено, что компетентностный подход призван усовершенствовать и оптимизировать образовательный процесс вообще и учебный в частности. Освещена концепция компетентностного подхода в системе доуниверситетской подготовки старшеклассников технических направлений. Определены этапы формирования базовых компетенций и компетентности старшеклассников в системе доуниверситетской подготовки.

Different scientific views on the problem of development and implementation in the educational process of the competence approach. Emphasized that the traditional educational paradigm, focused on building knowledge and skills, meet the tasks of today.A definition of the terms "competence" and "competence" that form the basis of the competence approach. Revealed that competence - a requirement for the implementation of activities and competence - the ability to meet these requirements. It is noted that the competence approach is designed to improve and optimize the educational process in general and training in particular. Illuminated the concept of competence approach in the pre-university training of senior technical fields. Defined stages of formation of core competencies and expertise in the pre-university high school preparation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського