РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404060<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Митник О. 
Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 13-17. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття "навчання як цілісний творчий процес". Розглянуто систему цільових орієнтирів, принципи, психолого-педагогічні умови навчання та наукові підходи щодо побудови творчого навчально-виховного процесу у загальноосвітньому навчальному закладі. Зазначено, що ефективність навчання як цілісного творчого процесу залежить від наявності суб'єктної парадигми освіти, в якій проголошується цінність індивідуальності, самобутності кожної дитини, її життєвого досвіду, а також від реалізації проблемного навчання як механізму для розгортання ситуації розмірковування у навчально-виховному процесі.

Раскрыт смысл понятия "обучение как целостный творческий процесс". Рассмотрена система целевых ориентиров, принципы, психолого-педагогические условия обучения и научные подходы относительно построения творческого учебно-воспитательного процесса в общеобразовательном учебном заведении. Отмечено, что эффективность обучения как целостного творческого процесса зависит от наличия субъектной парадигмы образования, в которой провозглашается ценность индивидуальности, самобытности каждого ребенка, его жизненного опыта, а также от реализации проблемного обучения как механизма для разворачивания ситуации размышления в учебно-воспитательном процессе.

Reveal the meaning of the concept of "learning as a holistic creative process." The system of targets, principles, psychological and educational environment for learning and research approaches on building creative educational process in secondary schools. Noted that the effectiveness of training as a holistic creative process depends on the availability of subject education paradigm, which proclaims the value of individuality, identity of each child's life experience, as well as from the sale of problem-based learning as a mechanism to deploy the situation thinking in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського