РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404071<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олексін Ю. 
Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у радянській школі (70 - 80-ті роки ХХ століття) / Ю. Олексін // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 1970 - 1980-х рр. Проведено історико-педагогічний аналіз методичної та навчальної літератури вказаного періоду. Наголошено, щов радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Зазначено, що педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховувати індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту та спрямованості групової роботи на уроках історії.

Раскрыты основные подходы к внутренней дифференциации в обучении истории старшеклассников в советской школе периода 1970 - 1980-х гг. Проведен историко-педагогический анализ методической и учебной литературы указанного периода. Отмечено, что в советской школе учебный предмет "История" в старших классах исполнял преимущественно идеологическую функцию, поэтому в программных требованиях обучения не предусматривалось дифференциации содержания предмета. Указано, что педагоги только внедряли элементы внутренней дифференциации обучения, начали учитывать индивидуально-психологические особенности развития детей в процессе обучения, однако нуждались в дополнительном осмыслении проблемы содержания и направленности групповой работы на уроках истории.

On the key approaches to the internal differentiation in teaching high school students in the history of the Soviet school of the period of 70-80-ies of XX century. Conducted an analysis of historical and pedagogical methodology and textbooks that period. It is noted that in the Soviet school academic subject "History" in high school played mostly ideological function, so the software requirements of training does not provide differentiation of the subject. Indicated that teachers only implement elements of internal differentiation of instruction, start incorporating individual psychological characteristics of children in the learning process, but it needs further understanding of the problem content and focus group work on the lessons of history.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського