Мокіна С. М. Формування команди з управління брендом роботодавця / С. М. Мокіна, Т. Л. Мостенська // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2012. - № 47. - С. 157-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Розглянуто основні поняття управління брендом роботодавця. Визначено функції та принципи формування команди зі створення бренду роботодавця. Визначено роль бренду роботодавця у сприйнятті підприємства у зовнішньому середовищі. Обгрунтовано доцільність створення крос-функціональної команди для управління брендом роботодавця.
Шифр НБУВ: Ж69879Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"