Чепіль М. Вища школа та Болонський процес : навч. посіб. для підготов. фахівців ОКР "Магістр" / М. Чепіль, О. Карпенко, Л. Терлецька; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 195 c. - Бібліогр.: с. 142-145 - укp.Проаналізовано шляхи диференціації, стандартизації та провідні чинники розвитку освіти в Україні й країнах Європи, принципи побудови системи вищої освіти, розкрито роль освіти в розвитку партнерства між державами. Розглянуто основні завдання, принципи та документи, прийняті в межах Болонського процесу, технологію кредитно-модульного навчання, кредитно-трансферну систему оцінювання досягнень студентів. Висвітлено основні етапи входження України в Болонський процес, інноваційні підходи щодо підготовки кваліфікованого фахівця. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)7 ж
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА770307 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|