Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404539<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетинг у банку : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Т. А. Васильєва, С. М. Козьменко, І. О. Школьник, С. В. Лєонов, О. В. Козьменко; ред.: Т. А. Васильєва; ДВНЗ "Укр. акад. банк. справи Нац. банку України", Нац. банку України. - Суми : ДВНЗ "УАБС НБУ", 2014. - 353 c. - укp.Розкрито особливості маркетингу в банківській сфері. Охарактеризовано банківський ринок і його основні складові частини. Наведено методи дослідження банківського ринку та конкурентного середовища банку. Висвітлено основи маркетингової стратегії банку. Описано зміст продуктової політики банків. Подано інформацію про прийоми ціноутворення на банківські продукти. Розглянуто основні організаційні засади функціонування маркетингової служби в банку. Викладено способи організації контролю в банківському маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА775550 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|