Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404825<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Матвіїв М. Я. Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія / М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, І. М. Білецька, С. В. Даниленко, Л. Я. Зацна; ред.: М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : ТНЕУ, 2013. - 415 c. - укp.Проаналізовано нову парадигму маркетингу підприємств на глобальному ринку. Акцентовано увагу на інноваційних продуктах. Оцінено нематеріальні активи підприємств і їх брендів, а також практики їх використання в Україні. Розроблено пропозиції щодо формування маркетингу персоналу підприємств та їх цінності у нематеріальних активах. Сформульовано умови структурної перебудови економіки України з урахуванням світового досвіду. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА776412 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|