РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000404825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Матвіїв М. Я. 
Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія / М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька, І. М. Білецька, С. В. Даниленко, Л. Я. Зацна; ред.: М. Я. Матвіїв, О. М. Сохацька; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : ТНЕУ, 2013. - 415 c. - укp.

Проаналізовано нову парадигму маркетингу підприємств на глобальному ринку. Акцентовано увагу на інноваційних продуктах. Оцінено нематеріальні активи підприємств і їх брендів, а також практики їх використання в Україні. Розроблено пропозиції щодо формування маркетингу персоналу підприємств та їх цінності у нематеріальних активах. Сформульовано умови структурної перебудови економіки України з урахуванням світового досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776412 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського