Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000405049<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Касян С. Я. Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків / С. Я. Касян // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 748. - С. 160-166. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено теоретико-методичні положення маркетингової взаємодії підприємств у площині глобальних інформаційних потоків. Визначено підходи науковців до розвитку ринкової взаємодії у контексті формування маркетингової комунікаційної політики підприємств. Оцінено комунікаційну підтримку в сфері он-лайнового просування програмного забезпечення, високотехнологічних продукції та послуг. Запропоновано схему Інтернет-маркетингових комунікацій підприємств, побудовану на засадах соціально-ринкової взаємодії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|