Демидюк О. О. Стратегічне управління маркетингом інновацій на підприємстві / О. О. Демидюк // Пробл. науки. - 2013. - № 7. - С. 35-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Розглянуто суть і значення стратегічного управління маркетингом інновацій в діяльності підприємства. Узагальнено закордонні та вітчизняні методичні підходи до розробки інноваційної маркетингової стратегії підприємства. Виявлено особливості формування маркетингової стратегії інноваційних продуктів.
Шифр НБУВ: Ж15960Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"